Re: Spuchnięte kondensatorki na Gigabyte GA-7VA.

Autor: kovalek <kovalek_at_op.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 03:31:41 MET DST

Użytkownik "Thom/CT" <tomko9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d26s4c$4ti$1@news.onet.pl...

> Spodziewadź się możesz awari zasilacza.
> To dość standardowa usterka. Zobacz jaki masz zasilacz. Jeśli nie jest to
> coś w miare solidnego to wymień zanim narobi większych szkód.
> W miarę możliwości zakup takie same kondensatory i z pomocą dobrej
> lutownicy wymień - w żadnym wypadku pistoletową.

Mi też kondensatory na płycie spuchły (a z jedngo się nawet coś wylało).
Kupiłem w sklepie podobne (na większe napięcie, ale to nie ma znaczenia -
nawet lepiej).
Wszystkie wymieniłem za pomocą zwykłej lutownicy (LUTOLA). Płyta już działa
od tej operacji kilka miesięcy i nic się nie dzieje. Koszt to jakieś 5-10zł.
A płyta to MSI K7T Turbo2.

--
pozdrawiam
Leszek Kowalski