Re: Naped CDROM 8cm

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 00:07:53 MET DST

Tryton wrote:

> [...]

Hm... fajna "zabawka". Cena zresztą też całkiem "fajna" ( ok 1000 euro, jak
nie lepjej ) ;)
Ale wygląda to raczej ( ten - nawet chyba trudno to tak nazwać, mając na
myśli oddzielne urządzenie - napęd ) na nierozelwalny element tegoż
aparatu, więc chyba jednak w zatoce 3.5" peceta tego nie zamontujesz :)
Swoją drogą, nie wiedziałem, że takie rozwiązania też się stosuje w
cyfrówkach jako karty pamięci... Myślałem, że tylko, hm - "tradycyjne" -
karty pamięci sa używane... Ciekawe, ciekawe :)

--
-=Marcin S=-