Re: Znikanie danych na dyskach 200 gb maxtor i caviar

Autor: Hubert Rebus <habert5.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 22:16:34 MET DST

Wszystko wskazuje na to, że problem został pokonany !!!!!!
Zainstalowałem te servic paki, zaktualizowąłem oprogramowanie do plyty
glownej, zrobilem wpisy w rejestrze o obsludze duzych dyskow i zapelnilem
juz 140 ze 190 gb na podejrzanym dysku 200 gb i na razie wszystko jest ok.
Dysk przestal uszkadzac dane podczas kopiowania i nie wywala sie. Nie wiem
czy to z uwagi na swieta czy faktycznie chodzilo o te powyzej opisane
zabiegi, a prawdopodobnie o obsluge duzych dyskow uwidoczniona w
rejestrze.Chyle czoła przed doradcami. Nie mowie jeszcze hop, bo drugi dysk
musze jeszcze sprawdzic i do konca zapelnic ten pierwszy, ale chyba sie
udalo rozwiazac te bolaczki ! :))) oby oby. ludzie kocham was :)))