Re: znikające pliki

Autor: levy <l3vy_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 22:03:56 MET DST

[..cut]

> Wirus. Są takie, które kasują mp3.

system przeskanowany, wirusów brak

[...cut]
Płyta MSI KT4AV, dysk SP1614N 160GB, winxpSP1

> Co to znaczy "robię reset"? Jaki masz system plików?

Partycja systemowa C: FAT32, rozszerzona podzielona na 2 dyski logiczne D, E
FAT32. Te felerne mp3 leżały na D: "Robię restet" to znaczy, że uruchamiam
ponownie komputer, czyli klasyczne start->wyłącz komputer->uruchom ponownie.
Na starym 20GB seagacie takie cuda sie nie zdarzały.

Pzdr.