Re: Jaką kupić klawiaturke do 70 zł ???

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 19:57:38 MET DST

Niejaki/a Calme w wiadomości <news:d26o73$ie6$1@nemesis.news.tpi.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> No panie musze napisac bo normalnie nie wytrzymalem :)
> to chyba jestes jakis "inny" :)

Cóż, ale zdajesz sobie sprawę że każdy ma inne preferencje, zwyczaje i tak
dalej, a akurat klawiatura jest urządzeniem które wymaga indywidualnego
podejścia? Że nie wszystkim dana konstrukcja odpowiada?

Płaska klawiatura to pewnego rodzaju radykalna zmiana. Ma ona wiele zalet,
ale _ja_ nie piszę na tym komfortowo. Wiele osób (można powiedzieć że
większość) będzie przekładać płaskie klawiatury nad normalne, ale nie
możesz powiedzieć że wszyscy będą zadowoleni z niskiego, twardego skoku.
Mnie bolą od tego stawy. I nie tylko mnie - znam kilka osób które do
notebooka podłączają normalną klawiaturę spodziewając się dłuższego
pisania.

Ach, i jeszcze jedno. Piszę to wyłącznie z mojego, subiektywnego punktu
widzenia. Ja, mnie, moje, mi ;) I piszę tylko dlatego, by ostrzec
potencjalnego nabywcę że nie wszystkim może pasować płaska klawiatura -
niech on lepiej sprawdzi przed zakupem czy jemu akurat pasuje :)

Może miałem pod górkę do szkoły, może miałem złą klawiaturę w dzieciństwie
- rzeczywiście, pisanie na Amstradowej klawiaturze było katorgą... Dobrze
że prawie wyłączenie pogrywałem na nim w różnorakie gierki nie troszcząc
się o tą paskudną klawiaturę :)

A, i jeszcze jedno. Nie mam zamiaru kontynuować flame'a o wyższości świąt..
wróć, o wyższości jednych klawiatur od drugich. To tak jakbyś się kłócił o
ulubione piwo :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//