Chłodzenie Radeona 7200

Autor: Piotr Sikora <sikra_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 19:15:46 MET DST

Witam szanownych grupowiczów, mam pytanie

Czy do chłodzenia Radeona 7200 wystarczy porządny radiator, czy trzeba
stosować wentylatory? Posiadam kartę Ati All in Wonder Radeon 7200, komputer
wykorzystuję głównie do użytków, grafiki - głównie 2D, trochę TV - przez
kartę. Jeżeli gry, to głównie przygodówki o stosunkowo mało dynamicznym
wykorzystaniu 3D (np. Syberia, Escape of Monkey Island, Post Mortem), a jak
już bardziej obciążające procesor, to to głównie na kilkuletnich grach - np.
Metal Gear Solid, Colin itd.
Procesor na karcie zaczął mi ostatnio wyć, więc zastanawiam się czy go nie
zamienić na radiator.
Czy radiator wystarczy?

Dzięki za potencjalne odpowiedzi,
pozdrawiam