Re: bledy w memtestach a ustawienia bios

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 18:06:31 MET DST

> Dokładnie.

Ufff... Mam taki niecny plan, zeby do gier ustawiac sobie takie agresywne
tryby, podobnie robie czasem z karta graficzna - a jak robie cos powaznego
to wtedy dla bezpieczenstwa wszystko od-overclockingowywac.

> Oczywiście, że może się tak okazać. To nawet bardzo prawdopodobne. Szkoda,
> że nie napisałeś jaki masz CPU a dokładnie na jakim FSB - byłoby wiadomo
> coś więcej.

Athlon XP 1700+ na FSB 133 MHz - zadnego overclockingu. A ram lazi (tzn. w
biosie tak ustawione) na 166 MHz.
Chcialem pamiec ustawic na jak najwysze obroty i w tym celu nawet wywalilem
niedawno jeden modul 128MB PC2100 (bo nie mogl pracowac na 166 MHz).

Przetestowalem kolejne ustawienie magicznych cyferek, dla odmiany dalem
3/5/3 i tez nie ma bledow, ale nie wzrosla szybkosc transferu (nadal 675
MB/s).

::-:: fobiusz ::-::