Re: Jaką kupić klawiaturke do 70 zł ???

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 16:37:43 MET DST

Niejaki/a KSZYCHOOO w wiadomości <news:d26f2h$9du$1@inews.gazeta.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> jesli duzo piszesz, moze warto pomyslec o jakiejs z malym skokiem
> klawiszy :) (patrz laptopowe)

A może i nie warto, bo to jest sprawa indywidualnych preferencji,
przyzwyczajeń i sposobu pisania. Mnie po 2h stukania na laptopowej
klawiaturze tak zaczynają boleć stawy w palcach że wicej nie daję rady
pisać. Porządnie amortyzowana klawiatura z normalnym skokiem to jest to :)

A co do klawiatury dla Zenona - zobacz ofertę A4Tech. Piszę właśnie na
takiej jednej, ładnej, czarno-srebrnej, bezprzewodowej z "ściętym" układem
klawiszy (to się jakoś X-Cośtam nazywa). Większość nowych klawiatur A4Tech
tak wygląda (są też wersje białe, i chyba są wersje z normalnymi
klawiszami).

Moja RFKB-25 jest miękka (trzeba się przyzwyczaić), do ściętych klawiszy
też trzeba się przyzwyczaić, ale ten układ pomaga przy bezwzrokowym pisaniu
- palce same wchodzą we właściwe rzędy. Ma też sporo przydatnych klawiszy
multimedialnych. Wady? Po pół roku używania napisy na S, D i L są jakby
bledsze (ale bez obaw, widać je doskonale. Jest to jednak znak że się
ścierają). Ale po co komu podpisy na klawiszach :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//