Re: cd rom czy nagrywarka

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 09:36:06 MET DST

Użytkownik Proximus napisał:

> LiteOn 52/32/52 jest naprawdę głośny, więc jeśli szukasz czegoś cichego,
> to LiteOn odpada... A co do Twojego dylematu CD czy CD RW, to moĹźe kup
> combo z DVD?

no wlasnie obecnie mam tez nagrywarke lite ona i pracuje ona bardzo
glosno. a co do combosa to w sumei mam zamiar za 2-3 miesiace kupic
nagrywarke dvd i nei chcialbym jej zbytnio obciazac niczym wiecej niz
tylko nagrywanie/ewentualnie odtwarzanie filmow dvd dlatego tez nosze
sie z zamiarem kupienia samego czytnika do zwyklych plyt

pozdrawiam