Re: AMD64 nowy/modernizowany komputer, wydajność platformy

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 00:37:03 MET

Akurat niedawno przesiadlem sie z Athlona XP 2000_ (Palomino) na Athlona
64 3000+ na s939. Roznice sa zauwazalne, chociaz i tak najlepiej bedzie
sie zaopatrzyc w jakiegos 64 bitowego windowsa (MS ciagle udostepnia
roczna wersje Win2k3 64bit).
Co do pamieci to sprawa pamieci. Jezeli masz stare 266 i tylko to, to
juz mowie, ze na moim gigabajcie nie poszedl taki modul i musialem
wymieniac go. z 333 mhz nie wiem jak jest.
Zastanawiasz sie czy s754 czy s939? Zadaj sobie pytanie czy chcesz
budowac i rozwijac typowy lowendowy sprzet czy tez wolisz cos
wydajniejszego. 939 jak dobrze zainwestowac nie jest wcale wiele drozszy
a niewatpliwie bardziej przyszlosciowy
Ad 3. Ja mialem msi na nf2 i nie bylo problemow z zacinajacym sie
dzwiekiem wiec skad wiesz, ze to wina chipsetu a nie softu? teraz mam
gigabayte'a na nf3 i nie narzekam, fajna plytka za troche ponad 400 zl
Pozdrawiam