Re: DVD RW Gigabyte -opinie?

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 00:58:31 MET

Użytkownik "Damianin" zapodal:

> DVD RAM - zapis, odczyt

pisalem, ze oprocz DVD RAM - to wiadomo, ze jest to wielka i przez wielu
niedoceniana zaleta LG
natomiast jest dobra wiadomosc w nowym NEC ND-4550A Multi ma byc wlasnie z
roznych ciekawych rzeczy obsluga m.in. DVD-RAM 16x nie wspominajac o 7x
DVD-R
D/L oraz 12x DVD+/- R/RW i obsłudze LightScribe

> Bitsetting w oficjalnym firmware

hmm ja mam w oficjalnym Firmware 1.04 tzw Autobitsetting (poczytaj na ten
temat
na forum cdrinfo
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=50052&highlight=3520)
ten model bez problemu ustawia Ci pod nero typ ksiegi na DVD_ROM bez zadnych
zmian w firmware

zarówno
> odtwarzanie jak i nagrywanie bez zarzutów, czego o NEC do końca powiedzieć
> się nie da (chyba, że w kwestii czytania płyt cos się zmieniło ostatnio).

ja szczerze mowiac jak narazie nie zauwazylem nic zlego wiec chyba sie
zmienilo

> Zgodzę się, że "grzebane" firmware (które ów bitsetting oferuje) daje duże
> pole do popisu, natomiast staje się problemem w momencie niespodziewanej
> (co się często zdarza) wizyty w serwisie (w dostępności którego LG ma
> chyba także drobną przewagę)...

patrz wyzej > auto bitsetting > a tak BTW to tak wlasnie tworza sie
legendy,ze
ta nagrywarka nie ogo nie obsluguje > :(

> Nie chodzi mi tu o kolejną dyskusję "o dupie Maryni", która do niczego nie
> prowadzi, i jakich pełno (niestety) forum na cdrinfo.pl.

zgadzam sie

 Żadko (albo
> w ogóle) zdarzają się tam merytoryczne wypowiedzi z wyraźnym uzasadnieniem

hmm tu nie do konca sie zgodzilbym

Wydaje mi się, że większość zwolenników
> nie potrafi tego powiedzieć tak do końca. Podpierają się argumentami typu
> dobry jakościowo zapis, że Nec to Nec, że solidny,itp, ale tak szczerze,
> śledząc ilość postów typu 'zepsuł się' dot. DVD w/w dwu producentów na
> grupie i forum, myślę, że jest podobna. Najczęsciej widzę śmieszne posty
> typu "Bierz Neca bo tylko Nec jest fajowy" :).
> Może Ty jesteś mi w stanie wyjaśnić o co tu `biega` lub rozsądnie
> uargumentować, dlaczego właśnie NEc.

Jak juz wczesniej napisalem (a wogole troszeczke tu na grupie juz pisalem o
NEC'u i swego czasu robilem dla ludzi troche testow z nero dvd speed na
roznych
nosnikach ) absolutnie nie chodzilo mi o pokazanie jakiejs wyzszosci NEC nad
LG - uwazam,ze obydwie sa godne polecenia ale nie mozna reklamowac jednej
piszac
o jakis blizej niesprecyzowanej lepszej funkcjonalnosci - chodzi mi o
rzeczowe
przedstawianie tematu i niemieszanie przyszlym nabywcom w glowach

Natomiast nie mam zamiaru sie podejmowac porownywanie oby nagrywarek na
usenecie
bo to jest temat na recenzje w portalu na ladne pare stron :) - kto chce
znajdzie sobie w google pare w miare porzadnie i rzetelnie przeprowadzonych
testow (np.http://cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=12314
cos na cdfreaks ewentualnie )
 - ja ze swojej strony jak wspomnialem nie moge narzekac na ta nagrywarke -
ale
nie mowie tez, ze jest to jakis cudowny produkt bez wad tak samo jak LG :)

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X 2.0 Deluxe + Barton 2500+ Aero7 + 2x512MB PC-333]