Re: dropy na lcd Samsung 710N

Autor: Piotr Ślimak <piotrslimak_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 00:26:25 MET

Pewnego pięknego dnia Skuti napisał(a):

> Witam
> Pojawily mi sie dziwne dropy na monitorze przy przegladaniu grafiki i

CUT

> Moja karta graficzna to InsideTNC Geforce 2 GTS wyjscie analog

CUT

Ostatnio miałem podobną sytuację. Tyle że efekt objawiał się na normalnym
monitorze. Zamiana kart między komputerem moim i znajomego zlikidowała
problem (jego GTS, mój Ti). Sprawdź z inna kartą graficzną zanim
pobiegniesz z LCD do sklepu. Swoją drogą ma ktoś pomysł dlaczego Gf2 GTS
tak śmiesznie potrafi się zachowywać?

> P.S zycze wesolych swiat i mokrutkiego dyngusa

Wzajemnie.