cd rom czy nagrywarka

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 21:30:57 MET

witam

obecnie mam 4-letniego LG 52x i przez ten czas pracowal bez zarzutu, ale
ostatnio coraz czesciej strajkuje i nosze sie z zamiarem zakupu nowego
czytnika. roznica miedzy nowa nagrywarka a cd romem to raptem jakies
30-40zl wiec bardziej oplacalne wydaje sie kupienie nowej nagrywarki,
ale w nagrywarkach denerwuje mnie jedna rzecz, te z ktorymi sie
spotykalem byly o wiele glosniejsze podczas normalnej pracy od cd romow
i to mnie bardzo denerwowalo. nie wiem, moze cos sie zmienilo i obecnie
nagrywary tak nie swiszcza. jesli ktos moglby mi zasugerowac jakis taki
model to bylbym wdzieczny

pozdrawiam