Re: Zasilacz 2xchief vs tagan

Autor: trzmiel <trzmiel_at_nospaminteria.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 19:34:05 MET

In news:d249k6$gnr$1@news.onet.pl,
abdesign <abdesign@wp.pl> typed:

> skonczywszy czytac test na benchmarku
> faktycznie, nie mam wyboru:) dzieki za rady

piszac to ze tagan jest najcichszy z tej trojki nie opieralem sie na testach
w necie, ale z walsnego doswiadczenia. chiefteci sa niezle i dosc tanie, ale
nie super ciche jak tagany czy be quiet revoltec. swojego chiefteca 420W DF
wyciszalem a i tak nie byl dla mnie cichy :-( Mialem tez tagana 330 i
revolteca 400, ale i tak czekam az stanieja zasilacze bez wentylatorow :-)

pzdr.
trzmiel