Re: PIII 600 - w co to włożyć?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 18:55:08 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 23 Mar 2005 11:56:14 +0100
is the real date, "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>Apollo ma fatalny kontroler pamieci, co czesciowo poprawia
>polecony mi tu przez jakiegos cudotworce (pozdrawiam) patch
>"Memory Interleave Enabler"

Tru, tru. Niestety. Jak zrobilem kiedys testy, to pozniej kilka dni
szukalem, co padlo albo co jest zle ustawione... No ale coz, plyta
krzak - Procomp, tfu na psa urok. Przy FSB 133 (P3 733) dzieja sie
cuda; trzeba obnizyc FSB do 124, zeby wieszal sie nie czesciej niz raz
na godzine. Tfu!

>Apollo ma raczej srednio wydajny kontroler IDE, co czesciowo
>poprawia 4in1 (Hyperion) i DMA ktore bywa, przepraszam za
>okreslenie, czysta fikcja... Zreszta ktoras tam wersja mostka
>poludniowego byla w ogole felerna jesli o DMA chodzi.

Ooo, a tutaj to kurwy lecialy jak klucze dzikich gesi. Do dzisiaj nie
udalo mi sie wyjasnic fenomenu zwiazanego z Apollo Pro+ i Pro133 pod
Win2k - zapis na dysk - 21 mega, odczyt... 6. Zainstalowanie 4in1
poprawilo odczyt do 7 mega. Kpiny jakies. Co ciekawe, pod W98 transfer
byl piekny (21/22 mega zapis/odczyt), a pod W2k podczas odczytu
jednego ciaglego pliku ze zdefragmentowanej partycji dysk wygrywal
glowicami najwieksze przeboje muzyki trance.

>I za diabla nie udalo mi sie zmusic tej plyty do poprawnej pracy
>z Matroxem G200. Na zadnej z wersji sterownikow i Hyperionow...

Akurat tutaj nie mialem problemow. Ale moze zostalo do poprawione w
Pro+ i Pro133...

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.