Re: LCD 17" do 1300zl

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 17:08:43 MET

Kamil wrote:
> Obecnie w MediaMarkt jest promocja na ten wlasnie model Samsunga i kosztuje
> on 1299zl. Warto kupić? i co myslicie o zakupie monitora w MM ?

Nie wiem czy tak jest we wszystkich MM - ale w Gdańsku nie dość że nie
pozwalają w ogóle obejrzeć/sprawdzić sprzętu przed zakupem (sic!), to
jeszcze twierdzą że.. wszystkie matryce oferowane przez nich sprzętu są
*klasy_trzeciej* (na nierzucającej się w oczy wywieszce napisanej tak,
że nikt - oprócz ludzi siedzących w temacie, byłby w stanie wszystko
zrozumieć). Nie musze chyba dodawać że ten sam sprzęt w sklepie obok w
"magiczny" sposób staje się matryca .. klasy drugiej.
Chodzi oczywiście o warunki gwarancji - każdy kto zerkał na normę iso
13406 wie jaka przepaść jakościowa dzieli klasę II a klasę III np.
*dziesięć* razy większa dopuszczalna ilość uszkodzonych subpikseli!

Reasumując - trzymaj się *z_daleka* od badziewia olewajacego klienta
typu MM! Zakupy warto robić w sklepie w któym bez żadnej "łaski" są
skłonni poświęcić Ci chwilkę swojego cennego czasu na sprawdzenie i
gdzie będa potrafili Ci pomoc w trafnym doborze. Zawsze tez warto się
spytać znajomego informatyka czy poczytać w sieci.

> Pozdrawiam

Powodzenia w zakupach