Re: nowy szajs(ung)

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 15:39:57 MET

bezrobotny wrote:
> dla orientacji ustalmy, że 80G grzeje się znośnie/
> umiarkowanie, 20G nie grzeje się wcale, a 160Gb trochę
> się grzeje

160 grzeje się minimalnie, choć używam go w plastikowej kieszeni. Zobacz,
jak skonstruowany jest ten 200GB. Jeśli ma podobną konstrukcję i taką samą
ilość talerzy, to będzie grzał się tak samo. 160-tka była jednak
największym dyskiem z ostatniej serii, wydaje mi się więc, że 200, jako
wykonany w nowszej technologii (większa gęstość zapisu = być może mniej
talerzy / głowic?), może się wręcz grzać... mniej.
Oczywiście tylko teoretyzuję.

k,