Asus P4P800-E Dlx i kontroler

Autor: Rafał <rafaltWYTNIJ_at_voila.fr>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 13:10:48 MET

pytanie do posiadaczy płyt Asus P4P800-E Dlx
czy zewnętrzny kontroler dysków Promise jest jakiś trefny ?

bo ja odnoszę wrażenie, iż powieszony dysk na tym kontrolerze
statystycznie zachowuje się gorzej niż na IDE na płycie

powiem więcej
dysk Maxtor 160GB nie chcę na tym kontrolerze w ogóle
pracować ...
objawia się to tym, że próba zapisana czegoś na dysku
kończy się bluescrenem i komunikatem "dysk nie gotowy"
Problem występuje zarówno na Win98 jak i XP wiec
Nie jest to wina systemu, ani sterowników

dodam jeszcze iż na Maxtorze 120GB i 80 GB problem
nie występuje, więc może to wina tego 160 GB dysku ?
no, ale ten sam dysk podłączony bezpośrednio do płyty
jest spoko

może ktoś ma jakiś pomysł ?