LCD 17" do 1300zl

Autor: Kamil <dedkam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 12:17:45 MET

Witam!
Stoje przed wyborem nowego monitora. Zdecydowalem sie ze bedzie to LCD. I na
tym moja pewnosc sie skonczyla. Czytam cały czas recenzje, ogladam monitory
w sklepach, ale nadal nie wiem co wybrac. Zastosowanie to gł. internet,
word, filmy i od czasu do czasu jakas gra (np. Gothic 2, czy cos ze
strategicznych np. SettlersV).
I teraz na jakiej matrycy wybrac monitor? Wiem ze MVA/PVA maja lepsze
odwzorowanie barw, ale z kolei czas reakcji 25ms. Z matryca PVA znalazlem
cos takiego:
A z tych matryc z lepszym czasem rekacji, jest taki multum, ze kompletnie
nie wiem co wybrac.
Pomozcie, bardzo prosze.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Kamil