Re: Jaka nagrywarka DVD z odczytem DVD-RAM ??

Autor: Efreet <efreetWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 00:49:41 MET

> Użytkownik "Efreet" <efreetWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:39a6.000014e1.42447d08@newsgate.onet.pl...
> [...]
>
> Taką jakość wymusza sam standard DVD-RAM - dane są na bieżąco
> weryfikowane podczas zapisu.

Heh..nie zrozumielismy sie :)
Nie stac mnie na archiwizacje na RAMach :)
Chce miec jak najlepsza jakosc nagrywania na DVD-R..Verbatimy a jakze
(swoja droga..czy +R przypadkiem nie maja lepszej jakosci ??)
A DVD-RAM potrzebny jest mi do tego, iz mam stacjonarna nagrywarke
Pana DMR-E50 - a ta ma slaba kompresje....wiec bym rippowal se film
na DivX czy XviD do dajmy na to 1.2 GB (co da przyzwoita jakosc)
- przez co umieszcze nie 1, a 3 filmy :)
Z tym, ze musze kupic jeszcze DVD do odtwarzania DivXow :)
ale to juz za 200 stowy z haczykiem mozna...

Efreet