Re: laptop - ile wytrzymuje

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 23:50:47 MET

Wiktor S. <wswiktorM@LPApoczta.fm> napisał(a):

> Zamierzam kupić laptopa; priorytetem jest jak najdłuższa praca na baterii -

> w założeniach komp będzie eksploatowany aż się wyczerpie.
> Ile wytrzymują współczesne laptopy? Potrzeba około 7 godzin.
>
> cena max 3 kzł - wiem, że cuda za to nie kupię..

Przy tej cenie zapewne nic nie znajdziesz. Jednym z najdluzej pracujacych
beda ThinkPady z serii T40/41/42/43 z ekranem 14" i dwiema bateriami. Glowna
High Capacity Li-Ion 9 cell i druga Ultrabay Slim Li-Polymer w miejsce
CD/DVD. Razem wedlug IBM-a laptop powinien na nich pracowac prawie 9 godz.
Czyli 7 godzin powinno byc calkowicie realne.
Pozdrowienia.