Problem z Radeonem 9550

Autor: Kuba <netkuba5_at_poczta.fm>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 23:32:01 MET

Witam. Mam duzy problem z Radkiem Gigabyte 9550. Otóż komp nie uruchamia
sie. Uda mu sie zaskoczyc raz na 15-20 uruchomień. Pozostałe razy to Black
Screen. Mam plyte ECS K7VTA3. 512 DDR,Duron 1600
Problemy pojawily sie po ok. miesiacu uzywania karty.
Najdziwniejsze jest to ze jak założe pożyczona Rive TNT2 to komp odpala bez
problemu.
A jeszcze dziwniejsze jest to ze ten Radek rowniez odpala na innym kompie
(z którego jest owa Rivka, Jakis Shuttle, Duron 750, 256SDR)

Podmieniłem u siebie procka i zasilacz na inne. Bez zmian

Oddac grafe do gwarancji? Przeciez na innym kompie dziala?!
Oddac plyte do gwarancji?? Przeciez z inna grafiką działa?!
Mógłbym oddac calosc do gwarancji ale pokusilo mnie kupic podzespoly w
roznych sklepach ;-)
.
Sprzet nie podkręcany nigdy, nowy.