Re: Oryginalny radiator z werntylatorem Intela z procesora P3 733 na P933 wystarczy ?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 16:56:59 MET

W paru komputerach typu HP Vectra jak i DELL-ach OptiPlex widywałem same
radiatory bez wentylatorów na PIII 667 - 933 i wszystko było ok, z tego co
pamietam albo delle albo hp nie miały nawet dodatkowego wiatraka w obudowie.
Nie wiem czy te procki były takie "seryjne" ale faktem jest że pracowały
non-stop przez kilka lat i nigdy nic im się nie stało...

Ten radiator wyglądał całkiem zwyczajnie, może był ciut szerszy od
zwykłego...