Re: ThinkPad - errory 161, 163, bylo, wiele, wiele razy, ale tu prosba :-)

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 15:59:16 MET

Filip Ozimek napisał(a):

> Ale takie baterie kupuje się nie w serwisach komputerowych a np. u
> zegarmistrza (http://sklep.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=871) czy w
> sklepie z zegarkami, kalkulatorami itp.

Zdjęcie baterii, które wkleiłeś, to zupełnie odpada. Bateria oryginalnie
wygląda tak: http://www.impactcomputers.com/02k6502.html
Posiada dwa kabelki z blaszkami (+ i -), otoczone termokuczliwym
materiałem. W środku siedzi bateria CR2025 3V, firmy Panasonic. Nabyłem
odpowiednią baterię (CR2025 3V) i nawet tej samej marki - firmy
Panasonic, tyle tylko, że bez dodatkowych kabelków. Rozbebeszyłem
oryginalną baterię i zacisnąłem blaszki kabelków (odpowiednio czerwony
do plusa czarny do minusa) naciągniętą taśmą izolacyjną. Bateria działa,
ale laptop dalej nie. Wracam więc do pytania... i dzięki za jakąkolwiek
(jak narazie) odpowiedź.

Pozdrawiam,