Re: co mozna s****c przy wymianie proca

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 07:58:39 MET

Użytkownik "JFK" <skrzynkanaSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości
news:pan.2005.03.25.01.04.06.946279@gmail.com...

> Co masz na mysli piszac odwrotnie? kierunek przeplywu powietrza?
> Czy fakt ze wentyl bedzie powietrze wdmuchiwal na radiator badz z niego
> wyciagal moze miec az tak dramatyczne znaczenie dla wydajnosci chlodzenia?
> Prosze Cie rozwin temat bo prawde powiedziawszy z pewnych wzgledow
> planowalem u siebie wlasnie ow przeplyw zmienic i nieco mnie zaskoczyles
> :)
> pozdrawiam
> --
Odwrotnie zalozony cooler - wiekszosc ma wyciecie ktore trafia na te czesc
podstawki ktora jest wyzej .Jezeli zalozysz odwrotnie to bedzie dotykal
jadra
procesora tylko krawedzia (nie bedzie rownolegly do proca tylko bedzie lezal
na ukos.
Poza tym czesty blad przy coolerkach ktore byly rozbierane do czyszczenia to
odwrotne
zalozenie sprezyny ktora nie jest przeciez symetryczna.

pzdr