GF2 GTS czy GF4 MX 440SE??

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 00:35:21 MET

Witam
Stoję przed takim właśnie dylematem. Obecnie posiadam kartę GF2
GTS 32MB DDR 128Bit AGP4X bez wyjścia tv. Mogę ją zamienić na
GF4 MX 440SE 64MB DDR 64Bit AGP4X z wyjściem tv (tzn. ja
sprzedaję swojego GF2 za 50 zł a tego gf4 kupuję z innego źródła
również za 50zł więc nic mnie to nie kosztuje). Moje wrażenia i
odczucia są pozytywne co do tego GF4 w 3DMarku o blisko 900 Pkt
jest szybszy mimo, że nie przechodzą tych samych testów 6,11,14
i 15. W grach np. w NFS HP2 grafika wydaje się płynniejsza poza
tym ma wyjście tv i pasywne chłodzenie, co jest również plusem.
W mojej karcie wiatraczek już chodzi dosyć głośno więc niedługo
trzeba by go wymienić. Mimo tych wszystkich zalet martwi mnie ta
64 bitowa szyna, poza tym w everescie znalazłem takie różnice.
GF4 Pixel Filrate 500 MPikseli/sek, Texel Filrate 1000
MTekseli/sek, Liczba potoków pikseli 2, l. układów zarządzania
tekst. 2, GF2 Pixel Filrate 800 MPikseli/sek, Texel Filrate
1600 MTekseli/sek, Liczba potoków pikseli 4, l. układów
zarządzania tekst. 2. Nie wiem o co chodzi i czy mi się to w
czymś przyda, a przede wszystkim czy odczuję braki z tym
związane w normalnym uzywaniu kompa, a może jeszcze się czymś
różnią na niekorzyść GF4. Proszę o poradę czy warto zrobić tą
zamiankę? Dużo nie gram czasem jakiś NFS HP2, Tomb Rider AOD,
Syberia 2, a więc nie nowości.
Z góry dziekuję i pozdrawiam
Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 256MB DDR 400MHZ, WDC WD800JB,
GF2 GTS 32MB, SB Live 5.1, DVD LiteOn 16x48x, Fortron 300W PFC,