Skopana karta muzyczna?

Autor: Artur <kabotyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 23:33:00 MET

Witam!

Mam problem z kartą dzwiękową. Problem jest taki, że nie działa mi prawy
kanał. Mianowicie:
Sytuacja nr 1 - Włacze winampa i wszytko jest ok. A gdy przesune w lewą
strone suwak który odpowiada za to który głośnik ma grać to dziala lewy
głośnik, gdy przesune na prawą strone nie działa zaden, gdy suwak jest
na środku działają oba.
Sytuacja nr 2 - Uruchamiam panel sterowania potem wchodze we własciwosci
sterownika karty muzycznej i robie test głosników, lewy działa, prawy nie.
Sytuacja nr 3 - Uruchamiam windows media player i plik mp3 - działają
oba głośniki

I teraz mam pytanie. Co jest nie tak? Padła karta muzyczna? Sterowniki
przeinstalowałem - nic nie dało.

Dodam, że kabel Komp -> Wierza działa, Głośnik działa, wierza działa,
Karta jest zintegrowana z płytą (VIA AC'97), płyta gł. Gigabyte GA-7VA