Re: BIOS szlag trafil

Autor: McRella <mcrella_at_da.ru>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 23:27:59 MET

Nathan napisał(a):

> Bede zgadywal:
> Abit NF7? I resecik zaraz po prztaktowaniu, bez zwracania uwagi na
> czerwony napis na monitorze?

Ja jednak bym stawiał na Asusa A7N8X revision 1. Miałem problem z taką.
Sprzedałem gostkowi bez przestawiania taktowania szyny i timingów
pamięci na niższe, a on wstawił badziewne pamięci i bios wyparował.

--
Barton@2377MHz*2x512MB GeiL@433MHz*AbitNF7*MAG996PF2*SBLive!Value
   PraetorianCoolerMaster ALUCase*Leadtek WinFastA6600TD*CoolerMasterAero7+