Re: Zwis przy 3DMark03

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_usunto.o2.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 21:54:05 MET

> a) Sterowniki gryzące się z 3D markiem

Próbowałem odpalać pod dwiema wersjami sterowników nVidii i sterownikami
Omegi. Pod tymi Omegi karta w ogóle się nie wykrywa. Pod nVidią jest efekt
jak wspomniałem.

> b) Pozostałości sterowników po poprzedniej karcie (szczególnie że
> zmieniałeś kartę z Ati na nvidia). Wystarczy usunąć te śmieci
> programikami typu nasty file remover (lub podobnymi)

Zostało kilka dlli, ale wspomnianym przez Ciebie programem nie idzie ich
usunąć.

> BTW, czy karta wiesza się tylko w tym teście? Czy w innych grach i
> benchmarkach też masz zwisy?

Na razie tylko w tym 3DMarku03. Niepokoi mnie, że ta karta powinna być
znacznie bardziej wydajna (tak ze 2x) od karty, jaką niedawno oddałem
siostrze (Radeon 9550), a nie jest. W 3DMark01 uzyskuje 9550 punktów,
podczas gdy Radeon miał ich 7850.

> Podaj resztę swoojej konfiguracji.

Windows XP SP2
Płyta główna: Asus P4S8X-X
Procesor: Pentium4 2.4GHz
Bios: Award Modular 6.0
Pamięć: 512 MB DDR PC2700
Zasilacz: Mode com, total output 300W

Coś jeszcze? Może pomógłby Ci jakiś wykaz z programu Riva Tuner albo
PowerStrip?

Pozdrawiam,
Konrad