Re: Czy istnieje taka przejsciowka?

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 20:32:03 MET

Użytkownik "Paweł" zapodal

> Mam sobie laptop i kino domowe z duzym TV, do ktorego chcialbym go (tzn.
> laptopa) podlaczyc, zeby sobie filmy DVD i inne AVI'ki obejzec na duzym
> ekranie :)

nie wiem moze sie czepiam ale jezeli masz jak sam piszesz kino domowe (dla
mnie to oznacza conajmniej odtwarzacz DVD + komplet glosnikow 5.1 - lub to
samo z amplitunerem i zestawem np 7.1) to po jaka cholere zamiast wlozyc
plytke dvd do odtwarzacza wkladac masz ja do laptopa i podlaczac go ???
zrozumialbym to jezeli masz na dysku divixy i chcesz je ogladac wtedy to
moze i jest wyjscie pod warunkiem, ze nie masz odtwarzacza z mozliwoscia
ogladania divixow - ale w innym przypadku to dla mnie niezrozumiale za
bardzo jest :)

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X 2.0 Deluxe + Barton 2500+ Aero7 + 2x512MB PC-333]