Re: Problem z grafika (Sparkle 6600 GT) i chyba zasilaczem

Autor: PawelOnet <bene_at_op.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 18:43:54 MET

> Przecież parę dni temu zadawałem podobne pytanie w którym wszystko było
> opisane

czytałem

>zainstaluj stery nie te najnowsze tylko chyba 66.93, ściągnij programik
>ExperTool ze strony www.gainward.com (czy coś takiego), zainstaluj go,
>włącz go, wyłącz go - mnie pomaga :)

tylko ze to rozwiazanie mi srednio pasuje bo jak dobrze pamietam to pisales
ze to raz dziala raz nie nawt na tych starych sterach.

Dzisiaj zmienilem wentyl sparkla na CoolerMaster'a VHC-L61 i problem z
glosna grafika przestal istniec. Na oryg. wentylu mialem pod windowsem 65
st.
a na CM z wylaczonym wentylem (pasywnie) 61 st. :))
po wlaczeniu wentylatora jest 51 st. i w sumie cisza. Poniewaz dopiero to
zainstalowalem ciezko mi powiedziec jak beda sie ksztaltowaly temperatury w
grach.
W 3dmarku 2003 62- 63 st.,
Istnieja rowniez pewne komplikacje przy montazu w.w.

Pozdr. P.