Re: Gdzie umiescic sensory temperatury?

Autor: Brunon T. <brunon.t_at_op.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 15:55:38 MET

Użytkownik "Jerzy" <jerzy@xsystem.com.pl> napisał w wiadomości
news:d1slqs$pq6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam .Kupilem sobie panel Coolermaster Aerogate II. I od razu powstal
> problem.Mianowicie gdzie wlasciwie powinienem umiescic czujki.Jedni
> twierdza,ze na radiator jak najblizej np.procka.Inni,ze miedzy radiato a
> procek wtedy pomiar wydaje sie najdokladniejszy no ale chyba spada
wydajnosc
> chlodzenie.Wiec jak to wlasciwie powinno byc? Jerzy

Absolutnie nie miedzy radiator a procek!!! Spalisz procek jeśli
zabezpieczenia nie zadziałają!!! Mam taki sam panel i pomiar temp z
radiatora traktuje tylko jako orientacyjny, a czujkę nakleiłem blisko spodu
radiatora. Dokładnie to jest z diody procka, różnica miedzy panelem a diodą
dochodzi niekiedy do 10 stopni. dioda reaguje natychmiastowo a radiator musi
się nagrzać.
Pozdrawiam Brunon T.