Zwis przy 3DMark03

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_usunto.o2.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 14:17:45 MET

Witam,

Kupiłem kartę graficzną na Allegro - Winfast GF 6200 AGP. Jest ona na
gwarancji, została niedawno kupiona. Była przez poprzedniego właściciela
modowana do GF 6600.

Mi przysłał ją nie zmodowaną. Odpaliłem ją bez modowania i zarzuciłem
3DMark03. Karta nie wydaje się osiągąć dużo większych wyników niż Radeon
9550, ale może to tylko pozory. Najgorsze jest to, że karta się wiesza po
załadowaniu Testu4 (Mother Nature). Co może być tego przyczyną?

P.S. Pewnie się podobne pytania pojawiały, ale w archiwach nie udało mi się
ich znaleźć. Jeżeli jest to częste pytanie, to przepraszam za spam.

Pozdrawiam,

Konrad Billewicz