Re: ThinkPad i port równoegły

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:58:00 MET

Użytkownik "mohikanin" <pkurt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d1u5c5$btd$1@news.onet.pl...
> Henry(k) wrote:
>
> Dzięki za info, tak jak pisałem kamerka jest niestety na dwa kabelki
> czyli LPT + PS/2. I teraz pojawia się problem czy sie to da jakoś obejść,
> ustawienia lpt już wszytkie mozliwe przerobiłem więc raczej nie tu leży
> problem. Przy starcie sprzet jest wykrywany prawidlowo ale potem brak od
> niego odpowiedzi więc z tego co piszesz wnoszę że mój problem to
> najprawdopodobniej zasilanie przez ps/2. jest jakaś mozliwość obejścia
> tego?? wymiana kamerki nie wchodzi w grę jest specjalnie przerobiona na
> [...]

Ja do programatora zrobiłem zasilacz zewnętrzny 5V
Kupujesz zasilacz _stabilizowany_ !!! 5V (o wydajności 0.5A czy 1A, ile tam
potrzebujesz) i gniazdko PS/2 na kabel za jakieś 2zł. Wycinasz wtyczkę co
tam jest przy zasilaczu i ładnie zarabiasz gniazdo PS/2 :-))

Mój czytnik kodów kreskowych już niestety nie przeskoczy mi tego laptopa bo
ma po PS/2 także komunikację. Muszę więc kupić jakiś inny laptopik(Compaq i
Toshiba problemów mi nie robiła). Jeżeli Twoja kamera oprócz zasilania z
PS/2 także kożysta z innych sygnałów tego portu to zmień laptopa ;-).
Brutalne ale prawdziwe.

Pozdro.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.