Re: Montaż PC

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:04:04 MET

Użytkownik "waldekg4WP" <waldekg4@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d1u6cv$70i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> (socet
>
> a dokładniej jeśli chodzi o płytę GA-K8NF-9

Na nowych płytach nic nie musisz ustawiać tylko dobrze podłączyć kable i
karty. Masz procesor w wersji BOX? Jeśli tak to postępuj zgodnie ze
wskazówkami tam pokazanymi, dobrze jest też przejrzeć instrukcję od
płyty głównej. Jak wszystko dobrze podłączysz, to powinien bez problemu
uruchomić ci się komputer z domyślnymi ustawieniami.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Czemu ja wcześniej tego nie widziałem www.scorched3d.co.uk