Re: HP LJ 5/5N/5M - czym się różnią?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 11:10:02 MET

vandan napisał(a):
> Witam
> Zastanawiam sie nad kupną użwanej drukarki.
> Wybrałem drukarkę klasy HP LaserJet 5.
> Ale było kilka modeli tego typu różniących się symbolem literowym:
> - HP LJ 5
> - HP LJ 5N
> - HP LJ 5M
> Czy ktoś wie jaka była między nimi różnica?

Pobierz plik "HP LaserJet 4 4plus 4m 4m plus 5 5m 5n Service Manual
HP LaserJet 4 4plus 4m 4m plus 5 5m 5n Service Manual.part1.rar" i
kolejne jego części ze strony
http://www.eserviceinfo.com/equipment_mfg/HP_22.html - to jest kompletna
serwisówka do tych drukarek i są tam opisane różnice pomiędzy
poszczególnymi modelami.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066