Wybór coolera do chłodzenia notebooka w sklepie PC FAN

Autor: Piotr <orlinosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 11:06:55 MET

Ostatnio stwierdziłem, że warto by się zatroszczyć o mojego Acera (biedaczek ma
procesor Pentium 4 - więc trochę się grzeje) i kupić mu coolera. Za dużego
wyboru w Polsce to chyba nie ma, znalazłem takie cóś:

http://www.pc-fan.pl/product_info.php/cPath/73_72/products_id/161

cooler firmy Akasa.

Mam kilka pytań:

1) Czy cooler sam w sobie jest w porządku i efektywnie działa? (z recenzji
wynikało, że jak najbardziej, ale wolę się upewnić, czy nie czekają mnie jakieś
niemiłe niespodzianki)

2) Czy firma PC Fan jest wiarygodna? Oferują trochę niższe ceny niż inne sklepy.

3)Mój laptop ma 15"4 cala - sprawdzałem wymiary, pasuje na długość ale komputer
jest o 6 cm za szeroki. Ma nietypowe wymiary, więc pewnie albo Akasa albo nic.
Ponieważ używam go "stacjonarnie", więc wymyśliłem, że albo położę notebook
symetrycznie na coolerze albo raczej położę go równo z brzegiem coolera z tej
strony, która się wyraźnie nagrzewa, a z drugiej podeprę go książką itp. Czy
takie amatorskie "sztuczki" mogą negatywnie wpłynąć na proces chłodzenia?

Z góry dziękują,
Piotr