Re: serwerownia - migające (drgające) monitory

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 10:48:47 MET

> Od pewnego czasu na serwerowni migotają (nie wiem jak to nazwać) nam
monitory.
> Nie idze wręcz na nich pracować. Litery drgają jak szalone. Nasilenie jest
> pewnym miejscu, ale nie wiemy co potęguje takie pole elektromagnetyczne.
> Wyłączaliśmy wszystko a monitory pełgają. Są jakieś narzędzia, któe mogą
> zniwelować taki efekt na monitorach, by można było pracować?

Witam,
mam to samo w pracy. Po dwoch miesiacach w tak ekstremalnych warunkach pracy
w nowych komputerach wysiadla stacja dyskietek i zasilacz (w dwoch, ktore sa
narazone na to pole). Nastepny prawdopodobnie bedzie dysk. Mozliwe, ze
pomoze wymiana na lcd, ale nie o to tu chodzi. Monitory "ukazuja" tylko
problem, ktory obejmuje caly zestaw. Najlepiej po prostu wyekranowac
dokladnie zrodlo promieniowania - jesli to sa komputery w serwerowni i
pracuja 24/7, to kazdy dzien dziala na ich niekorzysc.