Re: onet - fixdown

Autor: plusz <plusz_at_irc.usun_spam.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 09:04:36 MET

Użytkownik "Maly Rozowy Prosiaczek" <mkl@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:1o3kj4nhoru5w$.f26n1nrdy94n.dlg@40tude.net...
> Po kliknieciu na temat jakakolwiek z Wiadomosci na stronie glownej onetu
> pokazuje mi sie jakas chinska strona fixdown.com. Co jest grane - to tylko
> u mnie tak?

proponuję sprawdzić komputer programem antywirusowym i antyspyware ...

www.mks.com.pl
www.pandasoftware.com

i Lavasoft AdAware do pobrania z www.tucows.com

no i oczywiście, jeżeli jeszcze używasz, to czas najwyższy zastąpić Internet
Expolrera inną przeglądarką, najlepiej Firefox - będzie szybciej działać i
nie będzie umożliwiać oglądania zawartości Twojego komputera :)

--
pozdrawiam
plusz ( http://www.plusz.pl )