Reset kompa

Autor: Marcin Dębicki <neo777n_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 03:10:07 MET

Witam. mam niecodzienny jak dla mnie problem. Komp mi sie sam resetuje
lub nagle sie zamraza. Dzieje sie to w roznych odstepach czasu, bez
ostrzezenia nagle podczas pracy widze jaki mam procek:]
Ostatnio przy okazji wymienialem cala platforme (procesor+plyta
glowna+pamiec), ale to nie pomoglo. Ze starerego peceta pozostal mi
zasilacz, karta dzwiekowa, graficzna, dwa napedy dvd oraz dwa dyski twarde.

Z gory dzieki za sugestie. Pozdrawiam