Re: Jakiego laptopa - mozecie pomoc ?

Autor: MOBILE CENTER <mobilecenter_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 05:54:40 MET

Coz ten spor nie jest do rozstrzygniecia . Sa klienci , ktorzy kupia uzywany
bez ogladania sie na serwis i skutki po zakupie.

Inni wola tylko "markowe" (HP, IBM, Toshiba).

A moim klientom doradzam , analize wlasnych potrzeb i potencjalnych
mozliwosci na przyszlosc. I jesli nie odpowiada to interesowi klienta , to
nie sprzedam mu notebooka za 3000 jeżeli jego potrzeby mowia , ze powinien
to byc laptop za 5000.

Rozczarowany klient , to kleska handlowca.

Czyz nie ?

Wiesia