zalman CNPS-7700 Cu a Cieftec LBX-01?

Autor: logic7 <logic7_at_REpoczta.MOonet.VEpl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 21:53:02 MET

Witam,

Mam pytanie czy Zalman CNPS-7700 Cu zmiesci sie w obudowie Chieftec'a LBX-
01? Plyta glowna Asus P5AD2-E Premium a zasilacz Tagan TG-480-U22.
Na stronie Zalmana jest lista plyt glownych na ktorych miesci sie ich
cooler i w/w Asus na niej sie znajduje, ale nie wiem czy zmiesci sie on w
obudowie, czy czasami nie bedzie zachaczal o zasilacz, gdzy wystaje nieco
poza gorna krawedz plyty. Moze ktos z grupowiczow, ma tego Zalmana w
obudowie Chieftec'a i wie czy sie zmiesci.
Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

Pozdrawiam, logic