Re: ThinkPad i port równoegły

Autor: mohikanin <pkurt_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 20:03:10 MET

Henry(k) wrote:
> Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(;-)poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tfu.. www.ibm.com
> Za dużo laptopów ;))
>
> IBM Configuration utility
> http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4ZFRG3
>
> Pozdro.

Niestety, ściągnąlem co trzeba wybrałem wszytkie mozliwe konfiguracje
LPT i dalej to samo, czyli device jest wykorzystywany przez inną
aplikacje lub źle zainstalowane i kupa te same procedury na innych
sprzętach prowadzą do wyniku poprawnego czyli kamrka działa a tu nie.
Zastanawiam sie jeszcze w czym może byc proble, żadne urządzenie nie
zgłasza konliku wszystko w systemie niby działa poprawnie. Może coś być
z PS/2 da sie tu jeszcze jakieś parametry działania ustawiać?? W sofcie
IBM'a nic do niego nie ma.
Pozdrowionka
Mohiknain