Re: SB Live VS SB Audigy 2 ZS

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 17:42:57 MET

> Jedyny plus jaki na razie zauważyłem to zniknął szum z centralnego głosnika no i
> miksowanie cyfrowe mogę ustawić więcej niz 48KHz.

Wkurzyłem się i poszedłem do sklepu zworcic A2ZS i wymieniłem go na
SBlive5.1Digital(sb0220).

Niestety znowu rozczarowanie, ale teraz szajs robi creative, przedtem miałem
SBlive5.1(SB0100) a ta nowa karta(SB0220) to produkt oem dla della i zadne sterowniki
ze strony creativa nie działają(wyskakuje komunikat "nie znaleziono zadnych kart
SoundBlaster"). Sterowniki mozna zassać ze strony della.

To juz kolejny taki produkt OEM z ktorym sie spotykałem, przestrzegam wszystkich przed
zakupami produktów OEM!!! (kiedys oem nie miał kolorowego pudełka i tyle)

GM