WinFast TV 2000 XP a czestotliwosc kanalow TV

Autor: Dariusz Pakowski <dariusz.pakowski_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 16:20:26 MET

Witam grupowiczow!

Mam problem z omawiana powyzej karta TV. Chodzi o to, ze ustawiajac sygnal
na PAL-D i Cable nie sa znajdowane wszystkie kanaly, nadawane przez
kablowke. Wlasnie wyszedl ode mnie technik z kablowki - sygnal mam dobry i
silny.

Czy istnieje mozliwosc recznego wprowadzenia czestotliwosci nadawania
poszczegolnych kanalow? Czy trzeba cos zmienic w plikach konfiguracyjnych?

Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje.