Problem z macierzą

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 15:19:19 MET

Hej!
Ostatnio w menadżerze urządzeń pod Win2K zauwazyłem, że sposób transferu z
jednego z dysków w macierzy RAID 0 (dyski jak w sigu - oba pod SATA) został
automatycznie ustawiony na PIO. Powód:
http://witryna.fucio.pl/user65/skan.jpg
Teraz mam pytanie - czy istnieje jakaś minimalna odległość, w jakiej
powinny się znaleźć kable od dysków SATA? Bo nie ukrywam, że u mnie wręcz
przylegają do siebie. Czy też może jest jakiś inny powód ustawienia takiego
trybu przesyłu danych? Macie jakieś sugestie?

    Pozdrawiam,
    Paweł

--
Athlon 64 3000+ <> Pentagram Freezone 100 Cu <> 512 MB Kingmax CL 2.5
DFI LanParty nF4 Ultra-D <> 2 x Samsung SP1213C <> LiteOn LTR-52246S