Re: Kingmax Hardcore 512MB DDR-500 , porada

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 14:54:38 MET

Dnia 23 Mar 2005 13:37:46 +0100, beriam napisał(a):

> Zmieniam u siebie ram i chce kupic teraz DDR Kingmax Hardcore 512MB DDR-500 a
> za jakis miesiac druga taka sama kosc.
Super :)

> czy waszym zdanie ten wybor jest dobry
IMO bardzo dobry. Cena niziutka jak na możliwości tych kostek.

> i czy trzeba na cos zwrocic uwage przy
> zakupie w/w pamieci ??
Na cenę na pewno :) Poza tym ważna jest płyta główna, która uciągnie
synchronicznie proca na 250 MHz. Kupowanie tych pamiątek do dowolnej
płytki Scket A raczej mija się z celem, za to NF3/4 i intele od I865 w
górę z pewnością wykorzystają potencjał tych kości.

> Bede wdzieczny za kazda wskazowke
>
> p.s. Dodam, ze finansowo jest u mnie troche ciezko, wiec nie rzucałem sie na
> nic leszego.
Kupno bardzo drogich kostek jest zdecydowanie nieopłacalne, a kingmax
hardcore ma możliwości zdecydowanie większe niż niektóre firmówki. Ten
kingmax 500 jest IMHO godny polecenia, oby tylko proc i płyta nie
zastrajkowały przy podkręcaniu.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]