Re: LCD iiyama, MAG, a może coś innego?

Autor: Slavo <srybarski_at_nowysacz.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 14:21:57 MET

Użytkownik "a" <a@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cu0dn5$pj$1@inews.gazeta.pl...
>Po przeczytaniu kilku
> testów, porównaniu bezpośrednio w sklepach parametrów paneli LCD oraz
> wypowiedzi użytkowników, zdecydowałem się na model E435S. Po obejrzeniu
> kilku sztuk z różnej serii nie wybrałem żadnej, ponieważ były wadliwe,
obok
> klient reklamował iiyamę 3-raz i już zrezygnowany prosił o wymianę na inną
> markę. Sprzedawcy, sprawiali wrażenie zaskoczonych zaistniałą sytuacją.
> Z iiyamy już zostałem wyleczony:-)
> P.S.
> Zdecydowałem się na Samsunga 710N
> a.

A ja odwrotnie:)
Po przeczytaniu kilku entuzjastycznych recenzji jechałem do sklepu z
zamiarem
kupna Samsunga 710N. W sklepie okazało sie, że sprzedawca strasznie odadza
zakup
tego monitora, ponieważ mają same zwroty. A przy mnie pani już drugi
raz wymienia Samsunga 710N i błaga gościa żeby zmienił jej monitor na inny
:)))
Z Samsunga zostałem wyleczony:)
Kupiłem iiyamę E435S-B
Pozdr
S.

Ps
Podobnie szybko i bezboleśnie przekonałem sie, że nagrywarki DVD Liteon
niestety
nie są tak bezawaryjne jak nagrywarki CD tej samej firmy;) i kupiłem NEC-a:)
S.