Re: jaka drukarka laserowa? NOWA i ps.UZYWANA

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 22:08:20 MET

Dakti <plusmius@wp.pl> wrote:

> czy polecacie model SAMSUNG ML-1520?
> cena sklepowa to 450zl + 2 letnia gwarancja
> chyba najtansza w ofercie drukarek laserowych
> mial ktos z nia do czynienia i moze wskazac +/-?

Idz do sklepu i ja zobacz 'na zywo' - straszny fajans, podobnie tania
Minolta czy Lexmark. Ja kupiłem w koncu OKI-B4100, ale to wydatek wiekszy
niz pisałeś, zaleta jest oryginalny toner za 130zł (na 2500 stron). W tej
cenie co pisałeś, zaiteresuj sie Brotherem 2030 albo starszym (wiekszym)
1430.

> a moze lepiej zainwestowac w drozsza? HP cieszy sie dobra renoma

HP *cieszyło* sie dobra renomą, obecnie ich tanie lasery nawet nie maja
szuflady na papier i sa wykonane jak chinska zabawka.

> no ale budzet jest raczej okrojony do 500zl
> wiec moze uzywany dobry HP niz nowy SAMSUNG?

HP/Samsung/Lexmark/Minolta - w klasie budzetowej nigdy w zyciu
zobacz drukarki Brother lub OKI

> ps2. do jakiej dlugosci mozna przedluzyc sobie kabel LPT zeby drukarka
> dzialala poprawnie? czy na kablu zrobionym ze skretki 5e i dlugosci
> ok 8 metrow
> bedzie chodzic?

Kup przejsciowke USB-LPT i podłącz drukarke przez USB, bedzie hulać.

--
pozdrawiam
      Mikolaj