Re: Capral Tunel Syndrom

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 20:24:17 MET

On Tue, 22 Mar 2005 13:13:13 +0100, "Rafalski" <shaft@go2.pl.CUT.IT>
wrote:

>No - ale ostrożnie, nie jestem medykiem, więc cholera wie, może to wcale nie
>jest najlepsza rada. Sam sobie czasem lubię rozciągnąć nadgarstki przy
>pomocy tych ćwiczeń. W Aikido dźwignie na nadgarstki to podstawa i o
>kontuzję łatwo, dlatego ćwiczenia rozgrzewające mają dobrze dopracowane.

ale jesli juz masz to schorzenie, tym bardziej w zaawansowanym stadium
to, zadne cwiczenia, ktore wymuszaja nacisk miesni na kanaly nerwowe
nie sa wskazane. czy to rozgrzewajace czy rozciagajece czy silowe. byc
moze okaze sie ze na informatyce za pare lat beda obowiazkowe
przygotowawcze, wzmacniajace cwiczenia nadgarstkow, ale jeszczenie nie
teraz.
jedyne co jest wskazane to zmiana warunkow pracy, co w wiekszosci
wypadkow nie jest nawet mozliwe. <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)